07 de març 2010

UN POETA SEMPRE SAP EXPLICAR MILLOR COM ET SENTS


Quan no es té res a dir, més val callar. I quan un poeta pot i sobretot sap explicar millor un estat d'ànim que un mateix, més val deixar-li-ho fer.


LA NOIA DEL SEMÀFOR

Tens la mateixa edat que jo tenia
quan començava a somiar a trobar-te.
Encara no sabia, igual que tu
no ho has après encara, que algun dia
l’amor és aquesta arma carregada
de soledat i de malenconia
que ara t’està apuntant des dels meus ulls.
Ets la noia que vaig estar buscant
tant de temps quan encara no existies.
I jo sóc aquell home cap al qual
voldràs un dia dirigir els teus passos.
Però llavors seré tan lluny de tu
com ara tu de mi en aquest semàfor.

(Joan Margarit)

1 comentari:

  1. ostres, molt bonic però tan trist... potser sí que alguns tenen predestinat no trobar mai al seu altre i conéixer la cara més fosca de l'amor, però no vull creure-m'ho no s'ha de perdre l'esperança! De tota manera, realment genial en Margarit, bonic molt bonic però quina melangia que en desprèn ;-(
    Ptó,
    M.

    ResponElimina